Hyvät työkalut tehostavat etätyötä

Työkalut etätyöhön

Nykyaikaiset etätyössä käytettävät työkalut helpottavat projektien edistymisen mittaamista ja työn dokumentointia, joiden ansiosta työnantajan on helppo pysyä kärryillä työntekijöiden tekemisistä. Uudenlaisten etätyöohjelmistojen ansiosta töiden edistymistä voidaan seurata jopa helpommin kuin perinteistä toimistotyötä tehtäessä. Sähköposti- ja pikaviestikeskustelut ovat kaikki luettavissa jälkikäteen. Asiakkaiden kanssa käydyt sähköpostikeskustelut voidaan nykyaikaisilla työkaluilla tallentaa automaattisesti CRM-järjestelmään, jolloin työn eteneminen voidaan todentaa suoraan kerätyistä viesteistä. Etäpalaverit voidaan nauhoittaa, jolloin niitä on mahdollista kuunnella tarvittaessa jälkikäteen.

Projektinhallintajärjestelmät ja pilvipalvelut auttavat sekä työntekijöitä että työnantajaa pysymään kartalla projektien etenemisestä ja dokumentaatiosta. Parhaimmillaan kaikki yhteiset dokumentit ovat työtoverien ja esimiehen tarkasteltavissa.

Hyviä työkaluja etätyöskentelyn tehostamiseen:

  • Microsoft Teams – Monipuolinen tiimityöskentelyohjelmisto
  • Dropbox, OneDrive ja Google Drive – Pilvipohjaiset tiedostojen tallennuspalvelut
  • Slack, RingCentral, Skype for Business ja Yammer – Erilaiset viestintäohjelmistot
  • Evernote ja OneNote – Muistiinpanosovellukset
  • TeamViewer – Etähallintaohjelmisto
  • Hubspot – Monipuolinen ilmainen CRM-ohjelmisto
  • Trello, Asana ja Planner – Projektiorganisointityökalut

 

Haluatko vinkkejä etätyön aloittamiseen tai tehostamiseen? Mietitkö miten työajanseuranta kannattaisi hoitaa etätyössä? Jätä yhteydenottopyyntö täällä!

PYYDÄ TARJOUS YRITYKSESI TARPEISIIN SOPIVASTA PALVELUSTA

Palvelumme sopii niin pienille kuin isoillekin yrityksille.